AMANAT :
" baca ikut suka , free style = nak tertiarap ke nak terlentang ke nak terbungkang ke ^^ tapi kalau ada terasa merasa itu tanggungjawab korang sendiri . sriuss beta tak tanggung ! Best ke tak best ke boring ke mengarut ke terpulang u'olls nak menilai . beta terima seadaanya . harharhar ! " -NKK11

Monday 10 September 2012

Gangnam Style PHENOMENON


DAH TENGOK VIDEO KAT ATAS NI ?? APA PENDAPAT KORANG ? -.-
Seriously and honestly , pada mula mula wabak Gangnam ni masuk Malaysia aku ok je .. Layankan je .. TAPI bila ada alim ulama mengeluarkan kenyataan yang wabak ni tak bagus untuk umat Islam khususnya , aku terus TOTALLY AGREE ! 

Tu lahh .... namun sebaliknya ramai sangat sangat yang tak boleh terima 'pemboikotan' wabak tersebut . Pedih mata+telinga dengan statement diorang . Antara 'serang balas' yang diorang cakap : " Itu nama tempat lahh ... kalau tak tahu jangan pandai pandai boikot ". " Alah , ni kan hiburan je , mana ada apa apa pun . Saje lah tu nak boikot ". Dan banyak lagi ayat ayat protes yang tak sedap di dengar .

Haa ... nampak tak ? nampak tak pemikiran generasi sekarang ? Fikirkan hiburan semata dan pandang isu ni kecik dan tak penting . So kesiann -.-" 




Tengok video ni ada unsur 18SX . 
MEMANG TAK MOLEK TAU ??!! (marah ni ...)

No comments:

Post a Comment